Daizy Stripper Songs Mediafire Link Free Download

Ni antara band yang aku minati..band ni nippon mari....kat bawah ni aku ada cerita serba sedikit pasal band ni danbeberapa lagu band ni...korang layan je laaaa....sila la;






LINE UP
* Bass: Rei
* Guitar: Mayu
* Vocal: Yu-giri
* Guitar: Nao
* Drum: Kazami




PROFIL
Band baru visual kei DaizyStripper telah meletup ke industri muzik Jepun dengan mempersembahkan muzik bertenagauntuk setiap pendengar. DaizyStripper menghasilkan muzik yang menarik penuh dengan tenaga dan emosi. Apa pungaya lagu, keutamaan bagi band ini ketika bermain muzik adalah untuk mencipta "melodi abadi."
Nama DaizyStripper berasal dari citra positif gadis-gadis muda (diwakili oleh "daisy") dan pendedahan orang dewasa(diwakili oleh stripper ""). muzik band ini mengeksplorasi bahawa orang dewasa sering melupakan betapa besar maksudmenjadi dewasa - impulsif, optimis, dan dalam mengejar mimpi.
BIOGRAFI
Mayu, Rei dan Kazami sebelumnya adalah ahli CLAVIER band. DaizyStripper bermula ketika Yu-giri, yang telah lama inginmembentuk sebuah band, mendekati Mayu. Mereka mendapati bahawa muzik yang mereka minati adalah sama,mereka memutuskan untuk cuba membuat muzik bersama-sama. Mayu mengajak Rei menyertai mereka dan reibersetuju. Kemudian mereka sepakat ingin menggunakan dua gitaris, Rei bertanya pada salah seorang kenalannya,Nao, untuk menyertai mereka. Akhirnya keempat-empat ahli ini membuat demo tape dan menghantarnya kepadaKazami. Setelah mendengar demo tape dan suara Yu-giri, Kazami merasakan ini adalah band yang ideal. Dan pada Mac 2007, DaizyStripper dibentuk. Mereka membuat persembahan secara live pertama pada bulan Jun dan sejak itumereka sering membuat persembahan dengan band lain di dunia visual kei.
Pada bulan Februari 2008, single pertama DaizyStripper berjudul Dandelion dikeluarkn dalam bentuk CD+DVD, Judullagu tersebut adalah mesej
kepada peminat bagi menggambarkan kegembiraan mereka. Lagu tersebut mendudukicarta ke-10 di Oricon chart indie dan mendapat permintaan di pasaran lalu mereka memutuskan untuk menerbitkansingle kedua yang berjaya menduduki carta nombor 1 dalam carta lagu. Kemudian Band ini tampil di TV dan dibeberapa majalah membuatkan populariti mereka melonjak
Pada bulan Mei, DaizyStripper mendapat peluang besar tampil di depan khalayak ramai di Stadium Ajinomoto sempenahide Memorial Summit. Mereka kemudian membuat persembahan di first one-man live, Stripper's Kingdom, pada 6 Jundi Shibuya Boxx. bulan itu juga mereka melancarkan 2 set CD digelar CROSS, dan pada bulan September merekamemulakan penjelajahan ke litar Osaka-Nagoya-Tokyo disebut [CROSS] - Gekijou Trip / Ryuusei Trip.
Pada bulan Ogos DaizyStripper membuat debut Amerika mereka, tampil di "the major anime convention 2008 Baltimore, Maryland".

Tracklist


Dandelion
Juliet No Knife
Rude Boy
Dearest
Brilliant DaysHoshizora To Kimi No Te




Download di sini wey:
www.mediafire.com/?212leywkg1u
www.mediafire.com/?tddwwymzw0d
www.mediafire.com/?cgtzzyodalm
www.mediafire.com/?ijzmnmnmyfo
www.mediafire.com/?td4h2zytmji
www.mediafire.com/?kummeddn2zw

*Aku curi dari blog pakcik  aku Belog Aku!!!  yg gile lagu korea

1 comments:

Ben said...

cis...x gne tul...men ske ati je amik entri aq ek...tp xpe d mfkn...lg 1 ko tau bz kn jepun dgn korea ke?

Post a Comment